2013. március 4., hétfő

Orange Crush - step by step

Mivel ma úgy beütött a tavasz, hogy most már véglegesen elsüllyeszthetjük a szekrény mélyébe
a tollkabátokat, akarva-akaratlanul a sminkeszközök terén is előkerülnek a vidám, vibráló színek.
Jessica Alba Golden Globe-on viselt sminkjén nagyon megakadt a szemem, annyira gyünyörűen mutatott
ez az élénk, narancsszínű rúzs ezzel az egyszerű sminkkel.

Jessica Alba Golden Globes



Jess egyébként a Hourglass Opaque Rouge Liquid Lipstick "Riviera" árnyalatú rúzsát viselte, de nagy szerencsémre a Catrice is rendelkezik egy szinte ugyanilyen rúzzsal, ez az Ultimate Colour "060 Oh Juicy!" árnyalata. 1149 Ft körüli áron kapható ez a termék, Tartósságát tekintve nyilván nem veszi fel a versenyt a Hourglass-szel, de mellette szóljon, hogy nagyon szépen kopik, enyhe korallos árnyalatot hagyva maga után.
A leértékelt áruk között megakadt a szemem a L'Oreal Glam Shine Fresh szájfényén, ami szintén narancs árnyalatban pompázik (187 Aqua Mandarin), 1500 Ft körüli áron szereztem be, kifejezetten a rúzs mellé. 



Azóta a szájfény rendszeresen a táskám lakója volt, mert ennyire hidratáló hatásúval még sosem volt dolgom. 
Egyből megszépíti a számat, miután pedig lekopik, még mindig megmarad az érzés. 


A mai tavaszias hangulat miatt elkészítettem nektek a Jessica által inspirált sminket, amiről step-by-step-et is csináltam, úgyhogy bátran lássatok neki, ha kedvetek van, gyanítom nyáron lesz a legnagyobb kedvenc, mikor már szép barna bőr is társul a vibráló színhez.

1. Lealapoztam a szemhéjam. (Essence I love Stage szemhéjbázis)









 2. Ezután egy barna szemceruza segítségével kiemeltem a mélyítővonalat, és a külső ,,V"-t. Nem kell, hogy tökéletesen sikerüljön, mert utána eldolgozzuk.
 3. Egy kerek satírozó ecsetet használva elsatíroztam az előbbi vonalat.
 4. Majd egy kis bézses-barnás matt árnyalatot használva ismét átmentem a satírozó ecsettel a mélyítővonalamon.









5. A mozgó szemhéjamon egy lapos ecset segítségével eldolgoztam egy arany-bézs, kissé csillogó színt.
(Sleek Sunset paletta)

 6. Nem szerettem volna tusvonalat használni, ezért egy ferde, nedves ecsettel matt fekete színt dolgoztam el a szemem 3/4 részén.
(Sleek Sunset paletta)








 5. Mivel a száj mellett a hangsúly a szempillákon is megmaradt, szempillagöndörítővel tettem még drámaibbá a hatást.
 6. Ezután Maybelline Smokey Eyes szempillaspirált használtam, egy rétegben.
8. Az alsó pillasort csak egy sötétbarna árnyalattal hangsúlyoztam, szintén a szemem 3/4 részéig, majd ezt is spiráloztam.
(Szemceruzát egyáltalán nem használtam)


Ezután már csak egy enyhe bronzosítóval emeltem ki az arccsontomat (Essence golyós bronzosító, sajnos a feliratok lekoptak), az arcomra a Garnier BB krémjét használtam, amelyet a H&M Beauty Blenderével dolgoztam el (mindkettőről olvashatsz ITT ). Az alábbi képek közül az elsőn csak a Glam Shine szájfényt, az utolsón pedig a rúzzsal együtt használva láthatjátok a végeredményt, igazából ennyi kell hogy pillanatok alatt nappaliból akár estivé tegyétek a sminket.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése