2013. március 1., péntek

Garnier BB Cream + H&M Beauty Blender

Tegnapelőtt kiraktam már a blog Facebook-os oldalára a két új szerzeményemet, a H&M beauty blender szivacsát, valamint a Garnier újított verziójú BB krémjét. Nagyon örülök, hogy a kettőt együtt teszteltem, úgyhogy olvassatok is tovább, miért!



Emlékszem, régen minden újságból az folyt, hogy "használj színezett hidratáló krémet", aztán az ember lánya egy fia színezett hidratáló krémet nem kaphatott a drogériákban, a legtöbb helyen azt sem tudták, eszik vagy isszák. Elég sokáig tartott, míg a márkák megtalálták ezt a piaci rést, azóta 99%-ban minden márka kifejlesztette a saját BB krémjét.
Nem gondoltam volna, hogy beállok azoknak a táborába, akik előszeretettel fogják az alapozót BB krémre cserélni, de az egész nyarat együtt töltöttük...Mindig problémám volt, hogy az alapozóhasználat miatt az arcom nem úgy barnult, mint a testem többi része, a múlt nyáron a krémnek köszönhetően nem volt ilyen problémám végre. Most, hogy jön a tavasz, megint előjött nálam a BB-láz.

Mint említettem, a Garnier BB krémjét használtam, és meg voltam/vagyok vele elégedve, viszont értettem azoknak a problémáját, akik zsíros bőrrel rendelkeznek, nekik nem volt maradéktalanul megfelelő. Nekem nem zsíros a bőröm, így nekem csak annyi volt a problémám, hogy jó 20-30 perc kellett, míg "bemattult" a krém, akiknek viszont zsíros a bőrük, tovább csillogott. Mivel emiatt jóval korábban el kellett kezdenem készülődni, így megvettem az újított kistestvért, merthogy a kedves Garnier nem hagyta annyiban, és eleget tett a kívánságoknak.


Nem összehasonlítós tesztet szeretnék nektek írni, de van egy-két dolog, amiben teljesen eltér a két termék, és ez nem csak a formai újításra vonatkozik. Nagy testvérének kellemes, hidratáló krém-illata van, az új változat viszont teljesen semleges. Amit még szintén fontos megemlíteni, az a tubus nyílásának a kialakítása, egészen vékony, ez a felvitelkor nagy előny. 


Itt most akkor át is térnék egy kicsit a H&M Beauty Blenderére, mivel megemlítettem a felvitelt. A beauty blenderek egyébként hasonló kialakulással rendelkeznek, mint a BB krémek, megalkották az eredetit, majd több márka piacra dobta a saját változatát, még a H&M is. A beauty blenderek előnye, hogy nem csak az alapozót, hanem a pirosítót, bronzosítót is fel lehet vele vinni, viszont én ezen esetben inkább maradok az ecseteknél.
Mivel tudom, hogy az eredeti iszonyatos drága (egy szivacshoz képest), és különösképpen nem izgatott a beszerzése, mikor megláttam a H&M szépségápolási részén a saját verziót, és az ő 790 Ft-os árát, persze landolt a kosaramban egyből.

Azt kell mondjam, szerencsém van, hogy a két terméket véletlenül egyszerre szereztem be, és próbáltam ki,
mert annyira tökéletesen kiegészítik egymást, hogy ez a rutin nem is fog változni. 


1. ábra : Először benedvesítettem a szivacsot, majd kinyomkodtam belőle a felesleges nedvességet. A tompa, kerek felével a homlokon, az arcon, és az állon lehet könnyen dolgozni, a vékonyabb kialakítású felével az orrnál, a szemnél, és a hajtőnél, azaz a nehezebben elérhető részeknél könnyű eldolgozni az alapozót, vagy jelen esetben a BB krémet.






2. ábra : Pontszerűen felvittem a krémet, az arcomra, értelemszerűen a legtöbbet a homlokra, és az arcomra, de ügyeltem, hogy mindegyik területnél középre helyezzem a krémet, és innen indulva kezdjem el eloszlatni, ugyanis így kerülhető el, hogy a kritikus területekre (pl. a hajvonal) túl sok krém jusson, elősegítve a maszk hatást.

(A magyarázó ábrát remélem Ti is értékelitek, szerintem ez lesz az új profilképem, haha:D)




3. ábra: Ütögető és simító mozdulatokkal felváltva beledolgoztam a bőrömbe a krémet.
Nagyon szépen belesimult a bőrömbe, sokkal könnyebb felvitelt tesz lehetővé a szivacs, mint amikor csak kézzel vittem fel a krémet. Mivel jóval tömörebb, mint egy átlagos szivacs, ezért nem gyűjtötte annyira magába a krémet, viszont egyáltalán nem maradtam csíkos, nem kellett kézzel még egyszer "átsimogatnom" az arcom, ahogy előtte.
A púder felesleges fölé, egyből matt lett az eredmény.


Bár sok bőrhibával hál isten nem rendelkezem, de attól még nekem sem egyenletes az arcszínem -mint ahogy általában senkinek- ezért nagyon szeretem, hogy ezen profin változtat a Garnier krémje. A kis pirosságot, ami a szemem alatt, és az "almácskákon" szokott keletkezni, szépen elfedi.
Ha problémásabb a bőröd, akkor persze korrektor elengedhetetlen, mert ezektől a krémektől mégsem lehet csodát várni, nem arra hivatottak elsősorban, arra maradnak az erős fedésű alapozók. 

Mindkét termékkel nagyon elégedett vagyok összességében, a Garnier szépen kijavította ezt a kis hibát, szóval már mindenki elégedett lehet, a szivacsot pedig szintén ajánlom mindenkinek, pláne azoknak, akiknek nincs sok idejük bíbelődni a sminkjükkel reggelente.  


Ti melyik BB krémet használjátok? Miért? Mik a tapasztalataitok?


1 megjegyzés: