2013. február 28., csütörtök

A "teljesen normális vagyok" TAG, avagy amit még a barátok se tudnak

-Nem félek a pókoktól, nem irtózom a bogaraktól, de a hideg futkos a hátamon a lyukacsos dolgoktól (nem a sajtreszelőtől, sem a szitától, az olyan méhkaptáros cuccoktól, bloáhhhhh

-Ugyanennyire félek, rettegek, undorodok a lajhároktól, a legfélelmetesebb állatok a bolygón

-Rajongok a cipőkért, a táskákért, a ruhákért, de a TippMix is betöltött egy űrt a szívemben

-Egy tetoválásom van, két éve birtoklom, még mindig imádom, és ez nem fog változni. Igen, szeretnék még, de csak akkor, ha ugyanakkora jelentőségű dolgot tud szimbolizálni mint az első

-Vannak emberek akiknek odavagyok a munkásságukért, de a legnagyobb példaképem a nagymamám, mert még soha, de soha nem találkoztam olyan patyolat tiszta lelkű, édes, odaadó, őszinte emberrel, mint ő, még soha nem vitatkoztam, vagy veszekedtem vele, ő az egyetlen ilyen ember a családban

-Ennek ellenére imádom anyukám, apukám, a családi napjaink stand up comedybe illenek

-Nagyon nem bírom a magasságot, ezért érthetetlen számomra, hogy voltam képes 5 évesen felmászni a kerti diófa 30 méter magas lombjai közé (jó, lejönni nem tudtam)

-Nem törtem el még semmim, csak egyszer ment ki a bokám, viszont műtöttek sérvvel, ennyire hisztis kislány voltam

-Apa szerint ez nem változott, de hazudik

-Körülbelül 10-ből 9,9-szer nincs nálam zsebkendő

-Nagyon rossz voltam általánosban, és órákig sírtam anyának, ha valaki kibeszélt

-Akartam állatorvos, ingatlanügynök (a Sztárok testközelben hatására), és színésznő is lenni

-Pár éve, teljesen egyik napról a másikra elkezdtem balkezesen enni, pedig az a kezem az órahordáson kívül teljesen haszontalan

-Imádom az állatokat, most 5 kutyánk van, de volt macska, leguán, teknős, hal, tengerimalac, hörcsög... A halak és a hörcsögök 1 hónap után felzabálták egymást mindig, úgyhogy őket nem csípem azóta túlzottan

-A "mindig" szót folyamatosan félregépelem, úgyhogy most csodálkozom, hogy sikerült elsőre

-Rendszeresen bekattanok, és '90-es évek-beli slágereket hallgatok, hű társam ebben Polgár Tündi, dzsektészta, blúdabadimdamdammm

-Nem szoktam késni, csak onnan ahova nem is akarok menni

-A saját 18. szülinapi bulimon követtem el életem legóriásibb esését

-Minden évben esik a szülinapomon az eső

-Sírni tudnék, hogy nem lehetek újra középiskolás

-De sírni tudnék az arclekarmolós helyesírási hibáktól (,,úgy kéne a dzseki-e"!), úgyhogy ezzel kívánok most lyóélyszakát!








4 megjegyzés:

  1. Az első kijelentéseddel egyetértek.. és még az ilyenektől is rosszul vagy? http://trollfesz.cc/fun/139314 (nem magára az állatra gondolok, hanem ahogy kinéz)
    Mert akkor teljesen átérzem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg találtam még egy embert, aki átérzi?!:D el sem hiszem! az a valami.....hát...... FÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚJ :DD

      Törlés
    2. én is örültem, amikor leírtad ezt, azt hittem csak én vagyok ilyen :D a nagyon lyukacsos és nagyon rücskös dolgoktól a hideg ráz ... :S Pacsi! :DD

      Törlés
    3. nemnem, hasonló "elvetemült" vagyok :D a pacsi megy! :D

      Törlés