2012. május 4., péntek

Outfit - photoshoot

A minap egy kedves (és szerintem végtelenül tehetséges) barátommal fotóztunk, íme az eredmények, és az outfit-leírás. Az egész amúgy rendkívül jó hangulatban telt, nem gondoltam volna, hogy ennyire jól fogom érezni magam..

.(Már volt szerencsém komolytalan fotózásokhoz, és ott a végére idegrohamot kaptam, most viszont
teljesen feltöltődve-és dobódva értem haza, a képeket pedig tűkön ülve vártam.)


Hosszú fazonú ing - Tally Weijl
Rövidnadrág - Tally Weijl
Saru - Lile
Nyaklánc - Rossmann (igen, én is meglepődtem :D)
Gyűrűk: C&A, H&M


A sminket, amit viseltem, már nagyon régóta ki szerettem volna próbálni, ezüstös fehér a mozgó szemhéjra + sötétbarna a mélyítővonalnál, az egészet pedig cicás tusvonallal koronáztam meg.









1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kapsz tőlem egy díjat. Itt megnézheted:
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/2012/05/award-2.html

    Sok puszi

    VálaszTörlés