2012. április 28., szombat

Új körmök - Neon

Ma voltam körmöt csináltatni, természetesen mindenképpen valami színesben gondolkodtam, kihozza
belőlem a kánikula. Rengetegen esküsznek a gel-lac-ra, én is ezt teszem, borzasztó jó színek vannak, könnyű vele dolgozni, és nagyon hamar elkészül.



Nem adja vissza természetesen annyira a fénykép, borzasztó élénk színe van, 
rózsaszín és barack keveréke egyébként.



A következő képet kiegészítésképpen csatolom, újra szerelmes vagyok a hullámos hajba, lehet az új hajszín okozza ezt...Kíváncsiak lennétek egy gyors hajgöndörítős videóra? Egyéb "hajas" videókat is tervezek, esetleg valaki ajánlhatna egy könnyen kezelhető videóvágó programot (a Movie Makeren kívül), mert ami nekem van, nagyon bonyolult, régen használtam, és elég nehéz vele megfelelő típusú fájlként menteni...





1 megjegyzés: