2013. július 7., vasárnap

Teszt - Aussie 3 Minute Miracle pakolás

Mivel elképesztően hajmániás vagyok, fel is kaptam a fejem, amikor kiderült, hogy az Aussie márka termékeit már meg lehet vásárolni a DM-ben is. A márka bombaként söpört végig a világon, tűkön ültem emiatt, hogy valamit beszerezzek tőlük. 
A választásom a sokat ígérő 3 Minute Miracle balzsamra esett.




Lássuk, mit ír a hivatalos leírás:

Végül, de nem utolsó sroban, a 3 perces Csoda. Igen, jól láttad, Csoda nagy Cs-vel. A 3 Minute Miracle Reconstructor ugyanis az Aussie termékcsalád legsikeresebb tagja. Egyik összetevője az ausztrál citromfű, amely kisimítja a töredezett hajszálakat, és a hajszálak belsejébe hatolva segít helyreállítani a sérült hajszálakat. A haj jótündére, amely mindössze 3 perc alatt csodát tesz. Így több időd marad a szórakozásra is: nyugodtan elmehetsz táncolni, karaokézni, kipróbálhatod a bungee jumping-ot, vagy tehetsz bármit, de a hajad miatt többé nem kell aggódnod!


A kicsi, utazó kiszerelést vettem meg (700 Ft körül volt, a teljes kiszerelés 1999 Ft), mivel a krémmánián véleményezők szerint érdemesebb befektetésnek bizonyult. Nem tudtam elképzelni, hogy egy termék, ami ilyen sokat ígér, és a tengerentúlon elég felkapott, az hogyhogy ennyi embernél nem vált be. Nos, én sem tudok
semmiféle csodáról beszélni, még kis cs-vel sem. 

Az illata tényleg fantasztikus (annak aki szereti az erős, édes gyerekrágóra emlékeztető illatot), de 
ebből másnap már semmi nem maradt (annak ellenére, hogy víz érte a hajamat, ilyenkor én újra elkezdem érezni a hajpakolás/balzsam illatát, több nap után is).

A hajszálaim a mosás után tényleg rendezettebbnek tűntek, de azt már rég tudjuk, hogy egy eltört hajszálon ténylegesen semmiféle csodaszérum nem segít, csak az olló. 
A fényesítő hatásával sincs probléma, viszont hosszú távon (értsd: szárítás után) abszolút nem 
puhítja a hajat.

Lényegében azoknak a lányoknak ajánlanám, akik könnyen zsírosodó hajjal rendelkeznek, és
nem töredeznek, szálkásodnak a hajvégeik, mivel egyáltalán nem nehezíti el a hajat, nem hiszem, hogy
túl lehet adagolni, de egy száraz hajúnak ez az ápolás bizony kevés. 




Próbáltátok már? Mik a tapasztalataitok?

1 megjegyzés:

  1. én most kezdtem el használni és nagyon tetszik az illata,illetve az,hogy könnyebbnek érzem tőle a hajamat. :DD

    VálaszTörlés