2013. április 8., hétfő

Strings attached














Remélem nektek is minimum fele akkora energialöketet adott ez a ma kezdődő tavasziasodás, mint nekem! Rendbekaptam az udvart, kifújtam magam a mai sminkkel, kimentem futni, még megkínoztam magam egy Victoria's Secret workout videóval (ezért a holnapi felkelés az ágyból még kérdéses kivitelezésű lesz), a Showder Klub pedig csak hab a tortán. A szombatom is hasonló szépen alakult, sminkversenyen voltam, ahol harmadik lettem :) Tavasztündér volt a téma, fantázia kategóriában indultam, mivel adta magát a "durvulás". Négy fantasztikus Karaja termékkel is gazdagabb lettem, már ismertem ezt a márkát, mert
az üzletben, ahol dolgozom, csak ezt használjuk. Az ajakvaj (a magyar nyelv a leggyönyörűbb), a legnagyobb kedvencem, már terveztem megrendelni, mert a Labello és társaik bőven elbújhatnak mellette, ez aztán tényleg rendbe hoz bármilyen cserepes szájat. A pigment is gyönyörű, már most előttem van egy smink,  úgyhogy nem sokára megvalósítom azt is.

Hasonló szép napokat kívánok nektek is, közhelynek tartottam, de borzasztó sokat segít a pozitív hozzáállás,
úgyhogy tessék benyomni a zenét minden reggel, úgy látszik, van valami kihatása...

Jóéjt 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése