2013. február 1., péntek

DIY - Metallic details

Emlékszem, amikor bejöttek a metál csillogású körmök a köztudatban, mennyi ember megvadult, hogy
kiderítse, hol lehet ilyen körömlakkot szerezni. Nos, mint kiderült, ilyen körömlakk nem létezik,
viszont fóliával remekül lehet ügyeskedni.


Nekem igazán sosem nyerte el a tetszésemet ez a fajta manikűr, viszont a kis metál részletekért
odavoltam, teljesen... Már egy ideje szembejött velem egy gyönyörűséges körömötlet, amit látva
egyből eldöntöttem, hogy na, nekem ez kell következő alkalommal. A kereszt motívummal egyébként
alapjáraton nem ápolok szoros barátságot, lehet azért mert anno a vasárnapi miséket is igyekeztem kibekkelni. De valahogy ezen a körmön fantasztikusnak látom, ahogy a fehér-nude-arany kombót is.




Sosem másztam mélyre az elmémben, hogy rájöjjek, hogy is lehetne megoldani ezt a metálos arany csíkot,
valahogy egyből eszembejutott, hogy bizony maradt ránk a kilencvenes évekből egy remek karácsonyfadíszítő elem, ami tökéletesen ellátja ezt a feladatot, és 99 százalékotoknál tuti, hogy fellelhető.


Ő lenne, a boa. Egy egész kicsi darabból már az egész családnak varázsolhatsz csíkokat, kereszteket, 
amit csak szeretnél. 

Nincs más dolgod, mint szépen előkészíteni a körmöd, felkenni az alap színt, majd miután az teljesen megszáradt, levágni a boából egy kis szálat, ráilleszteni a körmödre, levágni a kívánt hosszúságra, ha túllógna, 
aztán jöhet még egy adag színtelen lakk. Biztos, hogy mindenki bomlani fog utána, ha a körmösödhöz viszed alapanyagként, ő pedig tuti le fogja nyúlni. (tapasztalat :D )

Ilyen lettem elkészülve

A legjobb, hogy ilyen boát a szivárvány minden színében láttam már, szóval a lehetőségek tárháza végtelen,
de azért gyűjtöttem nektek pár inspiráló képet.(nem csak metálosakat, mert annyira szép a többi is)

Tumblr_mes4qcxwhv1rmda2bo1_500_large
76373_470971036296022_389731272_n_large
Tumblr_mgzti6ekjn1ruzrcyo1_500_large
150931_423758304360517_441671503_n_large

1f75019a51ae11e2939222000a9f1385_7_large
135037688798600508_7ispzpnc_c_large




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése