2013. január 11., péntek

Time for brows!



Eléggé ki vagyok élezve a szemöldöktémára, mert ez dob, vagy ront az arcod összképén. Egy jól formázott szemöldökkel, és alapozóval én már vígan elindulok bárhova. Sokszor (főleg a férfiak) meg sem tudják mondani, mi olyan "fura ezen a lányon", és legtöbbször a szemöldök a bibi. Mert nem, nem érdekli őket, aznap a BB krémed, vagy az alapozód varázsolta széppé a bőrödet, de a szemöldök még őket is foglalkoztatja.

Pár baki, saját válogatásból (és nyugodtan lehet nevetni :D )





Ezek a legszélsőségesebb példák persze, de ezen kívül is fontos, hogy ha szögletes arcod van, próbáld meg kerekre formázni a szemöldököd elejét, ha kerek, akkor szögletesebbre. (A kép részletesebben bemutatja)


Nem öntöttem folyamatábrába a saját szemöldököm készítésének lépéseit, mert ez a kép tökéletesen bemutatja, hogyan csinálom én is. 

1-2. Azt már biztosan többen tudjátok, és láttatok erről is ábrát, hogy hol is van a kezdő, a tető, és a végpontja a szemöldöknek.




3-4. A legegyszerűbb, ha a körvonalakat szemöldökceruzával rajzolod meg. Azért ne az egészet, mert úgy mesterkélt lesz a hatás,
és csak állni fog rajta a festék, ha pedig véletlenül hozzáérsz, ezer százelék, hogy elkened. A szemöldökceruzánál nagyon fontos, hogy mindig hegyes legyen.






5-6. Egy ferde ecset segítségével töltsd ki a köztes részeket por állagú szemhéjfestékkel. (Az előbb említettek mellett az is fontos, hogy sokkal tartósabb lesz a szemöldököd. )

7-8. Bár az ábra nem mutatja, de én ekkor szoktam fültisztító pálcikát is használni, hogy letöröljem a felesleget. (főleg a végénél, hogy szépen vékonyodjon.)
még jobban kiemeled a munkádat, ha a szemöldököd alja mentén vonalat húzol egy fehér szemceruza segítségével, majd eldolgozod.


9. Fésüld át a (szinte) kész szemöldöködet a képen fésű segítségével.

TIPP: A fésűre én egy pici hajlakkot szoktam fújni, és úgy fésülöm át a szálakat, így elkerülöm, hogy összekuszálódjanak a szálak.


A termékek, amiket én használok:



Az Essence Brow Kit tartalmaz egyébként egy miniatűr ferde ecsetet, de műanyag sörtéi vannak, ezért ehhez inkább a képen látható ecsetet használom. Találsz benne ezen kívül 3 sablont is, ami szintén megkönnyíti a dolgodat. Nagyon praktikus egyébként, pláne utazáshoz, a legkisebb neszesszerben is elfér a kis műanyag kapszula. Nagyon barátságos, 8-900 Ft körüli áron mozog, megéri beszerezni. A szemöldökceruzával is meg vagyok elégedve, 1300 Ft körüli áron tudjátok beszerezni a Rimmel polcain. A ceruzán egyébként nem éri meg spórolni, a Catrice szemöldökceruzája ennél olcsóbb, amit ismerek, és használhatatlan volt, mert az egész össze volt törve, úgyhogy egyből a kukában kellett, hogy landoljon. A másik ok pedig, hogy nagyon-nagyon hosszú ideig hű szolgálatot fog tenni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése