2011. október 18., kedd

Colour B4

Már jóideje lógok ezzel a posttal, sokan érdeklődtek, hogyan lettem (majdnem...) barna két lépésben feketéből.
A Colour B4 termékről van szó, egy olyan hajfesték(?)ről, ami természetes módon, káros anyagok nélkül állítja vissza a természetes hajszínt. Direkt otthoni használatra szól.

A szürke/ezüst dobozosat vettem, az való sötétebb hajra.

Az ára 3000 Ft körül mozog, ahogy emlékszem, DMben, Rossmannban, Tescoban is láttam már 
ezt a terméket.

Három részből épül fel a doboz tartalma. Lényegében úgy kell használni, mintha hajat festenél. Mindent pontosan, érthetően leír a használati utasítás, de sajnos a neten nem találtam meg.

A legfontosabb, hogy PONTOSAN kövessétek a használati utasítást, gyorsan dolgozzatok vele, és egyenletesen. Az öblítési időt pedig tartsátok be! 

Nekem a második (vagy harmadik, nem emlékszem) öblítésnél, azaz az utolsónál durva tapintásúnak éreztem a hajam (még vizesen is) úgyhogy semmiképpen ne hagyjátok ki a balzsamozást, pakolás használatát! (A pakolást preferálom)

Ezt az egész műveletet kétszer lehet elkövetni a hajjal, mert bár nem tartalmaz ammóniát, és egyéb káros 
anyagokat, azért mégiscsak a haj pigmentjeivel "játszik."



UPDATE : A fél centis lenövésemet fogta be vörösesre, azon kívül semmit nem csinált a hajam hosszán.
3000 Ft-ért óriási pénzkidobás. Nem merem túlzottan senkinek sem ajánlani, annak sem, aki egy egyszeri hajfestés után szeretné visszaállítani az eredeti hajszínét. 


8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én azt szeretném kérdezni ezzel kapcsolatosan, hogy utána tényleg büdös a haj 1-2 hónapig, ha víz éri?

    A választ előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a választ! :) Biztos típustól függ. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem fekete a hajam 2 évre.
    Vékony szálú a hajam,de nagyon szeretem a feketét.
    Ha ráfestenék sötétbarnát akkor fekete lenne? és kevésbé károsítaná a hajam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted a feketét, akkor tartsd meg, és próbálkozz bemosóval, ha azt szeretnéd, hoy ne károsítsa annyira. Attól, hogy barnával átmész rajta, sajnos nem csinálnál vele lényegében semmit, nem mozdítaná meg, és mivel két éve fekete a hajad, a fekete pigmentek még jó sokáig benne lesznek.

      Törlés
  4. Festett szőke hajamat szeretném vissza "varázsolni" sötét szőke hajamra. Milyen hatása lehet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt annyira nem értem. Ha most világosabb szőke vagy, és sötétebbet szeretnél, ahhoz nem kell semmi ilyen termék, csak egy jó hajfesték. :)

      Törlés
  5. Elősször is ne boltban vásárold a dobozos festeket!Mert neked hármas erősségű oxira van szüksegeg a kiválasztott szin mellé!A bolti dobozos festékek viszont ennél mindig erősebbek!Szoval vegyél egy fodrász cikkesben egy olyan szint,amit szeretnel!Aztan ehez egy 3-as oxit,azaz 10 volumosat!Ezt úgy keved össze,hogy egy rész festek es másfél rész oxi!vagyis pl.:20g festek +30 g oxi! Ezt a kveréket a vilagosabb részekre vidd fel előbb,itt a ható idő 15 perc,majd mosás nelkül elkezded fel vinni a maradék festeket a tövekre is,itt megint 15 perc!Remelem segitettem!(fodrász vagyok)��

    VálaszTörlés