2011. augusztus 13., szombat

Egy kis történelem...

Gondoltam összehozok nektek egy gyors posztot, az összes hajról, amit valaha hordtam, már amennyiről van kép.

19 évvel ezelőtt hosszú, fekete hajjal születtem meg, igazi hajasbaba voltam anya elmondása szerint. Ehhez képest 4 éves koromig szőkés, göndör hajam volt.


(Nem tudom miért forgatja el a képet, de így is látszik, hogy milyen színe volt)
Innentől kezdve szépen lassan elkezdett besötétedni, és csokibarna színe lett a hajamnak, ez az eredeti színe. (keresek majd képet)

Úgy 14 éves koromig elvoltam ezzel a hajszínnel, aztán felbuzdultam, és valami egészen mást szerettem volna, így fokozatosan elkezdtük szőkíteni, 15 évesen pedig már szőke tincsekkel villogtam. (Nem volt a legjobb választás, de hát ki kellett próbálni.)


Másfél évig tartott ez az állapot, felül szőke, alul fekete hajam volt. Alapjáraton baromi gyorsan nő a hajam, így az volt a legnagyobb gond, hogy két nap után már látszódott a lenövésem, kb. egy hónapot se bírt ki festés nélkül, szóval eléggé megviselte a hajamat a szőke korszak...

Mikor már elviselhetetlen volt a folyamatos festés, vettünk egy csokibarna festéket, és visszafestettük a hajamat az eredetihez leginkább hasonló színre, de ezzel sem voltam megelégedve, így jött a fekete/kékesfekete, amivel viszont kiegyeztem, így a napokig fekete hajam volt, szóval kb. 3 évig.
Itt az összes feketén viselt hajam:

Pónifrufrus változat, ílyenre vágtam a hajamat, amikor nem volt kedvem drasztikus változáshoz, ámde látványosra vágytam.

Ebből volt könnyen kialakítható ez a nem is igazán tudom milyennek nevezzem frufru(majdnem póni, ámde fokozatos), elég egyedi vágás,de  nagyon szerettem:

Ha ez elkezdett nőni, akkor fogtam, és kicsit megnövesztettem, és kialakult belőle az örök klasszikus: oldalfrufru.Azért találom ezt a legpraktikusabbnak (saját szemszögből) mert ahogy a képek is mutatják, szeretem hullámosan hordani a hajam, és ezzel a frufruval mutat az a legjobban. Ezek általában idei képek, és ezzel meg is mutatnám, hogy hordom a hajam leggyakrabban.


Az örök szerelem: hullámos haj
(Hajcsavaróval és hajvasalóval készültek)


Hasonló az előzőekhez, egy kis csavarral: csak az első ticseket hullámosítottam be hajvasalóval, az egyik oldalt pedig virágot csattal tűztem el.




Egyenes, összefogott, elől feltupírozott és feltűzött .


Az egyik legpraktikusabb hajviselet volt idén nyáron számomra a nagy melegekben, a fejtetőn megkötött és összetűzött, virágos csattal díszített haj.


Hajpánt, amikor nem tudok dönteni a kiengedett, és az összekötött haj között:)


Egyszerű copf, frufru nélkül, amikor idegesít a hajam :D




Egyenes, egyik oldalt virágos csattal eltűzött:

És akkor jöjjön a mostani hajviseletem, valamint egy kis történet. Mivel meguntam a feketét, (hullik tőle, nagyon nagyon, de ezt már írtam egy előző cikkben) és szerettem volna természetesebb kinézetet, ezért elindítottam a világosító hadjáratot. Barna hajfesték, stb. De nagy változást nem hoztak, ezért bár kicsit félve, de leszívattuk a hajamat.(2-3 napja). A hajvégeim barnás vörösek, a hajtövemtől 5 centiig hátul szőke, alatta vörös hajam lett, szépen festettem :D De ezen át kell esni. Kis rászárítás után jöhetett a festék. Mivel egyenletesen nem lehet leszívni egy hajat, (pláne nem olyat, ami fekete!!!) ezért a festés után az enyhe vöröses árnyalatú középbarna hajfesték használatával baromi vöröses hajat kaptam eredményül. Akartam képet csinálni, de sokat csalt a kamera, mert ott szép barna színnek látszódott:D 

A mai nap folyamán azonban befejeződött az új hajszínem kialakítása, a L'Oreal Casting Creme Gloss jeges gesztenye árnyalata tetszett leginkább. 

És lássuk az eredményt, hozzáteszem, ismét pónifrufruval:)




Határozottan barna, senki nem azt mondja elsőre, hogy fekete, és nekem ez volt a célom, úgyhogy köszönöm szépen, innentől pihentetem a hajfestés témát, úgy tervezem jópár évig... Aztán kitudja, ez is egyfajta függőség...

5 megjegyzés:

  1. Kellett vágni a hajadból a leszívás után? Mert attól én nagyon félek hogy tönkremegy, és a sok évem, amibe telt h ilyen hosszú legyen a hajam kárba vész. Így is kellett a végéből vágatni mert töredezett, de abba is majd belepusztultam. :)

    VálaszTörlés
  2. Megértem az aggályodat, mert én is gyűlölök akár egy centit is vágatni, ha nagy nehezen megnövesztem a hajam:S egy picit csúnyácska lett a vége de nem vészes, mert csak 12%-os hidrogént használtunk.

    VálaszTörlés
  3. http://www.facebook.com/SheilasHotSpot?sk=wall Csatlakozz a facebookos oldalára a blognak, ide többször kerül ki apróság, ami szerintem neked is hasznos lesz! nemsokára megírom a cikket a világosításról:)

    VálaszTörlés
  4. Fuhh a fekete haj állt a legjobban ! :))) Nagyon dögös volt :)) 7 éviig voltam fekete beleuntam most én is barna vagyok nyárra kacsingatok már most a fekete felé :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont tegnap jött velem szembe egy szalagavatós képem, én is elábrándoztam rajta, hogy mennyire szerettem, de úgyis megint jönne a "természetesség" fázisom, szóval szerintem nem fektetek feketébe :D az ombréval most elvagyok :)

      Törlés